FATHER İS STRANGE



(MY) FATHER İS STRANGE


Halen izlediğim bu dizi hakkında daha fazla yazmadan duramadım. İlk defa bu konseptte bir dizi izledim. Tam bir aile dizisi. İçinde ne ararsan var. Aile ilişkilerini çok gerçekçi bir biçimde ele almış. Özellikle ailesinden ayrı yaşamak zorunda kalan benim için aile sıcaklığını bir nebze olsun yaşattığı için bu diziye borçluyum. Olaylar birçok kişi etrafında döndüğü için dizi sıkmıyor. Birinin sorunu bitti derken diğerininki başlıyor ve dizi kendini size iyice bağlıyor. Çok başarılı bir aile dizisi olmuş. Kesinlikle çok beğendim.  Sizin güzel vakit geçirmenizi sağlayacak bir dizi. Aile olmanın önemini ve ne demek olduğunu size hatırlatıyor. Sıkılmadan izlenecek sayılı diziler arasında. O yüzden kesinlikle tavsiye ediyorum. Eğer aile dizisi izlemek istiyorsanız bence bu diziye başlamalısınız.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

WOK OF LOVE KONUSU

QUEEN SEON DUK (MUHTEŞEM KRALİÇE)